Gzmege Allah bağışlasın öncelikle. Gazı olabilir veya ilk 3 ay anneyi istediği içinde ağlıyorlar. Anne kokusunu istedikleri için. Öyle de olabilir. Bende oğlumu beşiğine koyardım 15 dkka sonra ağlardı alır emzireyim derdim hemen kucağımda uyurdu. İnsan biraz peşiran oluyo ama büyüdükçe düzeliyor canım