esradml Dün Rota aşısı yaptırdık gece uyudu ama bugün kızımı ağlama krizleri tuttu gün boyu uyumadı tavsiyeleriniz varmı ?
Oykuzey esradml Karın ağrısı yapabilir demişti doktorumuz. Bizde olmadı öyle bir yan etki ama her bebek aynı değil tabii. Karnı ağrımış olabilir mi? Yada aşıyla ilgili değildir belki de.
PrensssAnnesi esradml inek sütü alerjisi olabilir. İnek sütü alerjisi olan bebeğe rota aşısı yapılmaz.