Biskusunannesi ben sadece granül sabun kullanıyorum. Hiç artık kalmaması için ekstra durulama yapıyorum. Ama çocuğumun üstüne değecek şeye çamaşır suyu, leke çıkarıcı, kosla vs asla kullanmadım, kullanmam.
Kullandığım her ürünün içeriğine dikkat ediyorum. Tabağını kaşığını yikadigim deterjana kadar..
Giydiği zibinin üstünde leke olması onun yikanmadigi, pis olduğu anlamına gelmiyor ki🤷♀️