Merhaba.oğlum 3 gündğr ateşli ve emmedi.emmediği sütleri topladım buzlupa koydum ama nasıl kullanırım bilmiyorım.biberon almıyor yani oğluma veremem.ne yapa bilirim sütten?ama bir kabda 250-150-90 falan böyle topladım.öyle bişey olmalıki çabuk bozulmasın.ziyan olsun istemiyorum🥺