Oğlum 5 aylık ve sadece emziriyorum mamayı kabul etmiyor. 3 gündür çok şiddetli diş Ağrısı çekiyorum. Dişçiye gittim antibiyotik verdi kullanıyorum ama parol ağrımı asla kesmiyor. Ne uyku uyuyabiliyorum ne yemek yiyebiliyorum. Doktorum günde iki kez arveles içebileceğimi söyledi içiyorum ama ilacın etkisi geçince Ağrı yine başlıyor. Ve günde 2 tane ağrı kesici bana yetmiyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Emzirirken arveles kullanan var mı? Günde en fazla kaç tane içtiniz? Bi etkisi oldu mu bebeğinize. Lütfen yardımcı olur musunuz ?