Merhaba arkadaşlar,
benim bebeğim erken doğdu ona ramen 7 aydır anne sütü verebildim çok şükür. Ama son ay çok az kilo aldığını öğrendik ek gıdaya başladık ve emzirmeye ek mama takviyesi yapacağız. Ben şimdiye kadar sağdığım fazla sütleri ara ara şırınga ile veriyordum. Hastende küvezdeyken bu yolu öğretmişlerdi bize ama şimdi bu yöntem için büyüdü ve zor oluyor. Bende biberonla vermek istedim ama asla kabul etmiyor😔 lansinoh marka aldım doğal akışlı emme refleksini destekleyici. Ama yok. Sadece bir kez içti. Çok sevindim. Tamam artık tutuyor dedim ama sonra yine içmedi içemedikçe sinirlendi… ona da hak veriyorum şimdiye kadar emzik bile almadı bilmiyor galiba ama sorunumu nasıl çözebilirim? Biberon tavsiyesi veya başka önerisi olan var mı şimdiden teşekkürler