Kızlar bebeğim dün verem aşısı oldu 2 buçuk aylık. Küçük olmasına rağmen uykuları iyiydi ama dün geceden beri çok kötüyüz. Sürekli uyanıyor uyumuyor doğru düzgün. Bu aşının bir etkisi midir yoksa denk mi geldi? Bu arada ateşi huysuzluğu ağlaması yok sadece uyumuyor.