jeune_maman Kızlar doktor aşı yaparken birden sıktı galiba aşı çıktı vücuduna biraz girdi o yüzden gelecek ay tekrar yapalm dedi. Böyle bir durumla karşılaşanınız var mı moralm çok bozuldu