Kuzum benim bebeğim ilk iki gün cok huysuzdu sık sık uyanıyor ve agliyordu. Meğer beslenemiyormuş, göğsümü sıkınca süt geliyordu, bebegin çekişi de iyidi ama nasıl olduysa bebek alamamış sütümü. Doğum sonrası 2 günde 500 gr verdi. Hastanede yattık. Ilk 10 gün ağlıyorsa cok yüksek ihtimalle bebegin açtır. Gaz vs olmuyor ilk haftada. Ben bilinçsizdim gazı var sandım. Çocuğum açlıktan bitap düşmüş… hala vicdan azabı çekiyorum. Keşke bana da biri söyleseydi… Hayirli olsun bu arada😊 Allah analı babalı büyütsün🥰