Ecmekl
22 gün çok erken, iç organların da kendini toplama süresi oluyor. Ben de çok endişelenmiştim ilk haftalarda sezeryan izim katlanmış gibi duruyordu ve karnım da oldukça fazlaydı. İkinci haftanın sonundan itibaren korse taktım, günde 1-2 saat kadar kaldı.3 kademeli almıştım Gittikçe kademelerini küçülttüm. Kesinlikle etkisi oldu. Sporu süt oluşumunu azalttığı için bir süre önermiyorlar. Bol su için, ben 4. aya gireceğim göbeğim eski haline dönmüş gibi. Süt yapsın diye herşeyi yemesem doğum öncesi gibi olacağım😅 Endişelenmeyin.