Esin4006 ben sizin yerinizde olsam yakininizda olmasa bile en yakin magazayi ararim.
ordan yardimci olurlar. Internet danismanlarinin dunyadan haberi yok cunku.
Sitelerinde ayak nasil olculmesi gerekir yaziyor.
olcun arayin.
Ornegin ayak nosu tam 23 ise siz bir no buyuk alacaksiniz.
erkek ise bebeginiz benim attigim model baya genis. cok rahat giriyor. Baya tombim cunku ayagimiz.
kiz ise bu modelin kiz modelini soylersiniz.zaten baska genis model yok. Olanlar da 26dan basliyor.
spor ayakkabi da almistim tombik ayak icin. Onu da onerebilirim