Ssecil_10 Mastit in geçmesi için neler yaptınız benim mastitim var ve göğsüm çok kızardı canım yanıyor ne yapmalıyım ?
BBK Ssecil_10 sicak dus ile masajla fazlaligi cikarmaya calisin acisada. Kücük Havlu ütüleyip kyabilirsniz. Buzdolabinda soguttugunuz lahana yapraklari birebir. Ve aciyan yeri mutlaka bosaltin, sagin veya oradan emzirim (ters emzirme pozisyonu gerekliyse arastirin). Ben bu sekilde üc dört kez kurtuldum cok sükpr. Tabi atesiniz varsa bilmiom dr görünmeniz gerekir belki
Song Canım ateşin var mı ayeşin varsa kanda mıkrop da olabilir,benim de hem ateşim wardı hem gogsum kızarmıstı her yerim Ağrıyordu Ikı serim bir ogne verdiler,oyle belırtılerın varsa multkaa gıt Antibiyotik verıyorlar ama cok yoksa hemen sag gogsunı
Hll23 Kaynar duşun altına gir sabunla bastırarak masaj yap biraz sert bastır ki dağılsın sonra çık emzir ve emzirirken de orayı iki parmağınla dağıt sürekli yap geçecek ama unutma canın acıyacak biraz mecbur Bn hep öyle yaparım ve geçer
Ssecil_10 Ateşim var 40 a kadar çıkıyor iesor antibiyotik yazdılar oda çok halsizlik yapıyor günde 2000 mg lık iğne atınıyorum üstüne antibiyotik sef ilaç içiyorum ama hala faydasını görmedim