Kızlar yaa moralim cok bozuk bugun 23 günlük olduk kızımla kızım hep aranıyor diliyle emme refleksinde bulunuyor emziriyorum yatırıyorum yine aranıyor sanki hiç emmemiş gibi acaba doymuyor mu sütün yetmiyor mu diyolar bana o emdikten sonra göğsümü sıkıyorum süt geliyor göğsümden bugun yine emdi yatırdım yine huzursuz emmek istiyor sürekli göğsümde durmak istiyor ben de bugun mama yapıp verdim az bişey kaşıkla almadı istemedi biberona koyup verdim içti onu ama sonra yine aranıyor aglıyor hep aranıyor 15 günlükken sağlık ocagına gittiğimizde kilosu iyi dedi ebe ek bişey verme emmeye devam dedi ama insanlar acaba doymuyor mu yetmiyor mu falan deyince üzülüyorum gercekten aç mı acaba diyorum