Mom263 Kizlar merhaba dogumdan sonra hamileyken kullandiginiz vitamin, omega, kalsiyum magnezyum ilaclarini kullanmaya devam ettiniz mi? Benim doktorun sadece kan hapini verdi baska bisi vermedi. Arkadasimda dogum yapti doktor tum vitaminlere devam demis🤔
Defnedilan34 Mom263 vitamin kan demir hiç bisey içmedim kullanmadım doktorlar yazdı ama devam etmedim
Mom263 Defnedilan34 edilmesi sart mi acaba benim bacaklarim agriyor emzirmeye basladigimdan beri normal mi acaba
-Eylul- Mom263 yaaa bende de var bacak ağrısı ne yapacağım bilmiyorum dizlerim ağrıyor sanki yaşlı nineler gibi hissediyorum kendimi 😕
Mervemerveesk Ikrabebek anne sütü kanda oluşuyor, eğer kanınız düşükse sütünüz de etkilenir emziriyorsanız
Blackwoman Mom263 O gebelikte kullanılıyordu. 2 emzirme döneminde. Bir zararı olur mu bilmiyorum kuzu🤷♀️
balcicegin_annesi Mom263 devam olmazda saç baş dökülür canım bende gyno ferro sanol kan ilacı kullandım 2 kutu onları bitirdim bıraktım şimdi emziriyorum da oceam mummy diye bir ditakbiye ilacı aldım hem balık yağı var vitaminler var b12 de dahil vs tavsiye ederim ben ilk çocuğumda doğum sonrası vitamin kullanmadım ama saçlarım da deli ötesi döküldü meğer devam etmekmiş en az 1 sene
Mervemerveesk Mom263 ben pregnacare diye bir vitamin kullanıyorum. Doktor tavsiyesi değil kendim aldım. İsterseniz bir araştırın
MinnakAsel Mom263 bende 50 gün oldu doğum yapali kullanmadım aptalligimdan eklem bel ayak agrisindan duramıyorum halsizligim el ayak titremem de cabası getcekten ihmal etmemek gerekiyomus şuan içiyorum ama ne zaman fayda edicej inanın bilmiyorum
Dorika Demir hapına ne zamana kadar devam etçez acaba? Ben de elenatal 2kullanıyorum içinde omega da var. 1varsa elimde kullan tüket sıkıntı yok