Arkadaşlar merhaba, bebeğinize sağdığınız sütü veya mamayı ne ile veriyorsunuz? Ben şaştım kaldım ilk Eds yapıyordum şırıngadan korktum medela calma biberon aldım ama ondan da ağzından ardarda vakumluyor süt taşıyor. Korkuyorum beni bırakacak diye şaştım kaldım