SuDuru süt yoluyla anneden geçen hormonlar şişliğe sebep oluyormuş, ovalamanın doğru olmadığını söylüyor uzmanlar. Doktorunuza daha önceden danışmışsınızdır. Kendiliğinden geçeceğini ama kızarma vs. Gibi ters giden bir durum olursa mutlaka doktora gösterilmesi tavsiye ediliyor. Sağlıkla büyüsün bebeğiniz☺️🙏🏻