Elifhkn001 57 gün önce 29 ekimde acil sezeryanım oldu. Hamileyken 10 kg almıştım.Doğumda 5 gitti.Zaten bebek 3750di, suydu vs anca.
20 gün sonra kalan 5 de gitti çünkü uyuyamıyordum ve hep emzirme. Şuan ek 6 kilo daha gitmiş duruma. Oğlum kolik, hep kucakta gezme yürüme şeklindeyiz.Sabah 2 haşlama yumurta ya yiyebiliyorum ya yiyemiyorum. Paso çorba hoşaf komposto su süt ayran içmece.
Ekmek sevmediğimden yemem.Börek tatlı filan da bilerek tüketmiyorum sadece.