Selinn22234 Merhaba anneler bebeğim 2gundur kakasini yapamiyor yardımlarınız bekliyorum sıkılıyor ıkınıyor yapamiyor :(
GkhanKbr 6 aya kadar 2 hafta kaka yapmaması normal diyor doktorlar canım ama çok bunalıyor sıkılıyorsa zeytinyağına kulak çöpünü batırıp poposunu uyarabilirsin
Adelim Kımyon ye bol bol kımyon tohumuyla sabah aksam cayını yap. Masaj ılık duş youtube de masaj vıdeoları var ben bazen cok aglamıyorsa emzırmeye calısıyorum kı memede rahatlasın dıye.. Kımyon cayını 1 2kasıkta bebege verıyorlar kac aylık bebısın