Hilalbolatt reflü olabilir cumartesi günü hastaneye gittik aynı sıkıntı bizdede vardı Aptamil ar mamasina geçtik
Mamanın tadı iyi değil Bizim bıcır sevmedi onuda kustu.. normalde sma kullanıyordum
Bugün doktora kusmasi halen devam ediyor dedim şu anda öksürük var bizimkinde öksürük bitene kadar devam et Aptamil ar mamasina sonra sma ver ona koyulastirmak için bişe verecekmiş.. en doğrusu doktora danışın canım