Kızlar merhaba, Bi arkadaşımın eşi trafik kazası yaptı il dışında hastanede şuanda eşi de yanında 3 aylık bebekleri anneannesinde kaldı. Mamayla ilk defa tanışan bir çocuk benim gönlüm el vermedi bebeğim 5 aylık sütüm çok şükür yetiyor kilo alımı çok iyi. Arkadaşıma ben sütümden verebilirim, en azından az da olsa anne sütünü unutmasın dedim. Bebeğimi emzirdikten sonra kalan sütü sağıp biriktiyoruö gelip alıyolar. Benim bebeğimin kilo alımında, sağlığında Bi problem olur mu onu bilemedim. Sadece gündüz sütü sağıyorum. Gece sütü sağmıyorum. Çalışmadığım için bebeğim hep emiyor ona hiç sağıp da vermedim bu zamana kadar