Nuuur Yeniann3 canım biogaia ve nurse havee şurup aynı anda kullanıyorum. Çok kötü olursa metail damla da veriyorum. Doktor önerisi. Biogaia 10 günde gayda etmeye başlıyomuş prebiyotik ilaç değil nurse harvey de öyle. metsil de gaz ilacı. %100 çözüm diyemem ama daha iyi şuan
ENA Omermomy sade içebilirsen daha iyi bence, meyve de gaz yapabiliyor çünkü. Ben sade içemiyorum o yüzden meyve koyuyorum içine. Evet marketten sade kefir alıyorum eğer evde yapabilirsen daha sağlıklı olacaktır tabii.
ENA Gece uyumadan 1 bardak gün içinde de öğleden sonra aç karnına 1 bardak tüketip 45 dk 1 saat sonra emzirmeye özen gösterin. Hem kendi bağırsak faaliyetlerinizde hem de bebeğin farklılıklar göreceksiniz inşallah. Ben hala olumlu gelişmeler yaşıyorum.
ZMK Yeniann3 hiç bir ilaç iyi gelmedi hiç birşey kullanmıyoruz bende içmiyorum tek yapmanız gereken şey emzirdikten önce ve sonra bir elinizle karnına baskı yapıp bir elinizle sırtınız sıvazlamak. Alttan çıkartmak içinde biz bi yandan bacaklarını karnına doğru iterken bi yandan da makatını yanlardan açtırıp kapatıyoruz inanılmaz gaz çıkartıyor ve rahatlıyor