Tamamen şans işi bir urun. Bunun nedeni bazı bebeklerin hiç sevmemesi , bazılarının ise sevmesi. Abimlerin bebeği için almislardi ve hiç sevmemiş kullanmamislar. Bizim bebeğimiz doğunca biz aldık ve bizimki bayıldı . Her gün gündüz vakitleri orda yatar . Keyfine düşkün olacağa benziyor :) Bizimki sevdiği için şanslıyız:)