Cgl1 benim kızımda vardi yanakları boğazının altı kıpkırmızıydı pişik kremi surdugum halde geçmiyordu sabah uyandığında yok oluyor sonradan cikiyordu doktora götürdük mevsimsel alerji dedi sonra başka doktora götürdük krem yazdı sonradan geçti çok şükür canım