Henza 16. ayda başladı herşey.. Bi sinirlilik hali inat hırs huysuzluk hepsi bir arada. 4 ay oldu hala sinirlenince kafasını duvarlara yerlere vurup saçlarını çekiyor. Sakin kalmaya çalışıyorum ama bazen çok zorlaniyorum sesim yükseliyor sonra sarılıp öpüşüp devam ediyoruz. 4 ay içinde iştahı kapandı tamamen memeye düştü. Ve evin içinde sürekli dip dibe geziyoruz başka odaya gitsem evin içinde anne diye ağlayıp beni arıyor. Geçen gün parmağını burnuna sokmuş anne anne diye bağırıyor. Çıkaramamış parmağını 😒 gayet de rahat çıktı oysa ki, panik atak hastası anasını panik etmekte üstüne yok. Allah yardımcımız olsun 😢