Uyanması pahasına çıkarmalısın o gazzi bende kendi çıkarıyor diye ellemedim hiç direk yatırdım ama 20. Günününde gece yarısı bi gazla uyandı sabaha kadar çıkaramadı gazını. Bidahada hep çıkarttım uyanirsada uyuttum bi şekilde. o şekilde kıvranmasindansa daha iyi . Ayrıca 20. Günde falan başlıyorlar zorlanmaya kakasini gazini çıkarırken şimdi seninki çıkarıyor ama bağırsakları geliştikçe zorlanacak mutlaka çıkarmalısın beslenmeden sonra