Merhaba kızım zorlanmadan iki uyku uyuyor bende çalışıyorum eve 5 de geliyorum akşam 10 bucuk gibi yatıyor kızımla zaman geçirebilsiğim için bu sistemi seviyorum öbür türlü çok erken yatar ama herkes tek uykuya geçmiş zorla uyuyuto muamelesi yapıyor bana hiçde zorla değil emzşği veriyorum uyku moduna geçiyor zaten side uyku durumları nasıl