Merhaba arkadaslar. Bebegim kucagimda emip uyuduktan sonra besigine sırt ustu yanlamasina koydugumda hep uyaniyo ve uyumuyo. Ama ne zmnki yuzűstü yanaginin ustune yatrsam cok rahat keyifli bi sekilde uyuyo. Tabi böyle yatirinca sık sık gidip kontrol ediyorum. Ama acaba bunun bi sakıncasi var mi? Bu konuda detayli arastrma yapanlariniz var mi? Bazi yerlerde riskli diyo bazi yerlerde iyi diyo bu pozisyona. Bebekde böyle rahat ettigi icin vazgecemedim.