Bende 35 günlük anneyim, bende mama veriyorum hipp marka combiotic mama, sütümde tek sağımda 90 cc geliyor aslında ama cocugum yine de doymuyor aglıyor iştahlı bir cocuk, neden bu kadar üzülüyorsunuz ki anne sütünün yanında mama da yesin, bu psikolojik cevre baskısı yüzünden cocuklarımıza adapte olamıyoruz bence sürekli süt soruluyor cunku bu bebekler bir şekilde büyüyecek bir damla anne sütü bile alıyorsa mutlu olmalısınız bence, mama+meme veriyorum ve hiç üzülmüyorum 😘