nurbyrm44 Yasmin6161 uykusu biraz daha düzene girdi huzursuzluğu azalmıştı ama sürekli emmek istediğinden kusması artmıştı
Ate2020 Yasmin6161 bizim henüz oluşmamış uyku düzenimiz yine değişti. ☺️ Çok sevdiğim bir söz var “yeni doğan bebeğin düzeni düzensizliktir” diye. Gerçekten öyle. 42 günlüğüz bizde gündüz uykusu pek yoktu şimdi gündüz uyumaya başladı. En güzel tarafı ise artık gülünce tepki veriyor kendi de gülüyor☺️☺️
Yasmin6161 Ate2020 meraklan bekliyorum bizim gündüz uykumuz yok bakalım nasıl olacak☺️ O gülüşleri zaten herşeyi unutturuyor😇
Helenyaz 40 dan sonra ilk defa gece 4 saat uyymaya başladı, gece 120 cc mama içiyor. Gündüz bazen 60 bazen 90 içiyor. Gündüz daha uzun süre uyanık kalmaya başladı.
nurbyrm44 Yasmin6161 siz bi şekilde zorlamadan ağlatmadan henüz küçükken gündüz uyutmaya çalışın yine de sonra çok zorluk çekersiniz gündüz uykusu diye birşey kalmaz ☺️
nurbyrm44 Yasmin6161 benimki de gündüz uykularını azaltmaya başlamıştı farkedince hemen el attım o konuya yavaş yavaş alıştırdım gündüz uykusuna şimdi 3 defa uyuyo gündüz 🙃
Duygusm Yasmin6161 gece-gündüz farkını anlamıştı, gece daha uzun uyumaya başlamıştı. Gündüz uykuları da hafiflemişti 😬
Aysegulbesyo nurbyrm44 nasıl alıştırdınız gündüz uykusuna ? Benim bebeğinim 30 günlük gündüzuyumuyorrr hep memede uyumak istiyor yatağa koyuyorum gözler açılıyor