nilikoo ben ilk 5 ay kullandım çok memnunum ancak kendi kendine sallanma özelliği yok olsa daha iyi oldurdu. Bir de yemek yerken yanınıza koyabilirsiniz ama bebek bir süre sonra aşağıda durmayı istemiyor, benim oğlum 6 aylık artık durmak istemiyor o yüzden mama sandalyesine koyuyorum