Mom44 Yaa yeni yeni yürümeye basladi o kadar hevesliki bi anda bakiyorum yürüyor hoşuma gidiyor aslinda ama tum yaramazliklari daha rahat yapicak sanırım 😂 gündüz uykularimiz duzenli ama gece uykumuz cok kötü surekli uyaniyor oda bi duzene girse artık bazi bebekler kesintisiz uyuyormus ne güzel ama bizde o yokkk