Kızlar benim reglimden yaklaşık 7 gün geçti ve çok tedirginim hiçbir ilişkimizde korunmasız olmadı asla .ve her zaman kondomu ( prezervatifi ) her zaman kontrol ederek yırtılma var mı yok mu diye asla olmadı yırtılma kullandı eşim tertemiz bir şekilde .ve ben daha 6 ay önce doğum yaptım
ve sancı gibi de ağır larim var ara sıra. benimm gibi böyle oolan var mı yada korkmam gereken bir drummu sizce 😭😭😭