Arkadaşlar doğumdan sonra çok gaz çıkarıyordum o dönemde normal diye biliyorum ama 2 ay bitti ve ben sürekli gaz çıkarıyorum bunda beni rahatsız ediyor. Bir ara düzelmişti ama şu an yine fazla.bebeğin gazı için kimyon içiyorum Acaba o mu buna neden oluyor