Merhaba kızım 5,5 aylık tadımlara başladık dr önerisiyle.Sabahları yoğurt veriyoruz.Dün gece mayaladığım pastörize süt tutmamış diye annemin mayaladığı (açık sütten ve 4 gün önce mayalanmış) yoğurdu verdim şimdi.4-5 lokmadan sonra yüzünde kıpkırmızı lekeler çıktı aniden.kendime kızdım.sizce de açık sütten yapılmış ve taze olmayan yoğurt mu yapmıştır bu lekeleri? (Doktorumuz yoğurt mayala 1. Ve 2. Gün ver sonra yeniden mayala demişti de…)