Günaydın doğum yapalı 5,5 ay oluyor ilk günden beri tek bileğim ağrıyordu kızımı kucağıma zor alıyordum şimdi ikisi de ağrıyor üstüne bir de dişlerim kurulmaya başladı acaba ne eksikliği bu? Kan tahlili yaptım bir şey çıkmadı. Belki aynı sorunları yaşayan anneler vardır