bianneeee benim de canım sıkıldı. Dün akşam 9da duş aldırdım bebeğime. Bezini değiştim, sabah 6da uyandı emmeye. Bezini değişecektim, baktım kupkuru. Bir damla bile çiş yok. Korktum. Emdi, uyudu, 9da tekrar kalktı munnacık çiş yapmış. Yani 50 gram bile yok. Normalmi acaba bilemedim. Kötü bir şey yoktur umarım☹️