Admsmyrgktg Bebeğimin göbeği düştü ama içinde sarı bir akıntı var bu enfeksiyon mu oluyor lütfen bilen biri yazsın hastaneye mi gitsem acaba. Göbeğinin içinde sarı bir akıntı var
Mlkdrn Admsmyrgktg benim kızımda da vardı. Doktora götürdük normal o içine çeker dedi. Orayı kuru ve temiz tut bez gelmesin üstüne kendiliginden gidiyor.
Mlkdrn Admsmyrgktg yok yok degildir dogumda kordonu uzun kestikleri için olıyormuş o .ama sen kurı ve temiz tutmaya özen göster enfeksiyon kapma riski yüksektir açık oldugu için.
Mlkdrn Admsmyrgktg Hayır sarma açık kalsın daha çabuk kurur bende kapatmıştım 1 hafta boyunca aynı kaldı aöa açık kalınca bez felan oraya gelmein 2 güne azalarak bitti.