Kızım 5 ay 12 günlük. 3 gündür sürekli ağlıyor, uyumuyor, sürekli kucağımı istiyor. Ateşi yok şükür, ama çok terliyor, çişi azaldı belki terdendir. Diş mi diye bakıyorum beyazlık yok. Ama emin değilim de sanki alt damağı genişlemiş gibi geldi. Ne olabilir 😥