Aras-ve-Annesii gerçekten çok zor canım Allah bize sabır versin tam çıkartamıyor mu acaba gazını benimki de çıkartsa da kıvranıyor yine huzursuz ama çok şükür hiç çıkartamadığı zaman çok kötüydü dediğin gibi 1 dakika durmuyordu. Büyüyecekler inşallah da bakalım nasıl geçecek bu günler