Defnezeynep1 benim bebeğimde çok gazlıydı 3saat aralıksız ağlardı acile götürdüm lavman yaptılar rahatladı geri başladı kayınvalidem bi okuttu inanmadım ama o günden sonra bidaha hiç gazı olmadı 1,5 aylıkken geçti şimdi 3 aylığız ek olarak da maflor damla kullanıyorum 60 tl sindirim sistemi düzenleyici kolik ve gaz için