Bebegımı 6 gundur memeden ayırıyorum gece hıc bısey vermeyım Alısma sın dedım ama yıycege memeden cok dustu kalkınca ya salatalık vya leblebi ıstyo hıc vermeyım deıdm bugun ortalığı birbirine kattı ve aglaya aglaya uykuyu actı versem daha cabuk uyuyordu sizce gece bıseyler versem zamanla unuturmu yoksa bu bole devammı edeer ya verip vermeme konusunda acayip kararısısm vermesem TABİKİDE iyi ama kıyametler kopuyor asırı ınatçi