Merivv Merhaba kullandınız demır ilacı önerisi var mı, 4.ayından sonra herkes kullanıyor mu anneler sız naptınız?
Anana Merivv Ayda sağlık ocağından verdiler ama doktorumuz 6. ayda kan tahlilleri yapıldıktan sonra gerek görürsek Demir ilacı başlarız demişti. Fakat bu salgın dolayısıyla hastaneye gidemedik ve tahlil yaptıramadık. Ne olur ne olmaz diye 6. Ayda başladık biz kullanmaya. Sidefer kullanıyoruz.
Hcerenk Merivv 4. Ayda saglik ocagi kullanmami solemisti ancak kullanmak istemedim 9. Aya kadar cok az kullanmistim. 9. Ay tahlillerinde degerlerincok cok dusuk cikti. Sonra duzenli kullanmaya basladik ama yetmedi simdi surup a gectik 3 ay surup kullanacaz. Yani ihmal etmeyin kullanin
gokdeniz20 4.aydan itibaren kullanıyoruz Ferrum suan 5 aylikiz kabizlik sorunumuz olmadi fakat dislerde kararma yapıyormuş bitince degistirmeyi düşünüyorum bende sidefer onerdiler🤔