Kızlar 2 aylık kolik bebegim var. 3 tane damla kullanıyoruz. Zinco - Sab Simplex - Maflor. Çok da faydasını gördüm🙏 Fakat bir sorum olacak. Bu damlaların bozulduğunu miladinin dolduğunu nasıl anlarım? Içime kurt düştü acaba bozulmuşlar mıdır lütfen yardım