bebeğim 30gunluk sarılığı var. Emzirdikten sonra mama veriyorum . Bazen memenin üstünde uyuyor bende uyandirmiyorum mama için . Uyandığında bir daha emziriyorum uyumazsa mama veriyorum .Bu yüzden mama saatleri biraz şaşıyor. Memenin üstünde uyudugnda süt yeterli geldiği için mi uyuyor acaba doymasa yine uyur mu öyle sizce ? ,Aynı durumu yaşayan var mı? Ben sütun yetip yetmedigini onun emip emmedigini anlayamıyorum