Atlscn Kızlar oğlumun 12.gününde göbek bağı düşmüştü bugün 21 günlük göbeği ıslak sarı sıvı tarzı bişey var ama akışkan değil göbeğin içinde duruyor yarın hastaneyr götüreceğim bilgisi olan ya da başına gelen var mı ?
Huris Atlscn canım büyük bi ihtimalle iltihap kapmıştır çünkü bizimde aynı var di sağlık ocağı bi krem yazdı düzenli sürdük kendi kendine atti
Denizmelisa Atlscn yıkadıkça yumuşayıp içindekiler dökülüyor. Bende korkmuştum baktım yıkadıkca yumuşuyor afedersin sümük gibi dışarı çıkıyordu bende temizliyordm
Zeyyy Atlscn benim kizimdada olmuştu uzun süre zibinina falan bulaşmıştı sarı alıntı falan ama bi şey yok dedi doktor zamanla geçti
Esrelf Atlscn kötü kokulu değilse parça kalmıştır. Kırıtması için bir ilaç sürer doktor birde kanamasın diye k vitamini yapabilir. Kötü kokulu ise enfeksiyon olabilir ama geç düşenlerde genelde parça kalıyor.
Atlscn Zeyyy ya bulaşma falan yok ama altını değiştirirken hareket ediyor haliyle göbek oyuntusuna dikkatli bakınca o ıslaklığı gördüm e hafif sarı da içim kalktı inanın yaa
Zeyyy Atlscn bende korkmuştum her banyodan sonraki gün kıyafete bulaşırdı ama bi şey yoktu inşallah sizdede yoktur
Esmako Atlscn merhaba benim kiziminki de oyleydi kontrolunde doktoru gumus nitrat ile temizledi yer yapmis dedi aylarca akar bu bunu yapmazsak demisti gobegi kapkara olmustu suan toparladi
Hazalss Bize de olmuştu doktor kolonya damlat dedi bide furacin merhem varsa çok az sür dedi yaptım hemen geçti
Sunu83 Bizimkinide doktorumuz gümüş nitrat ile yaktı. İlk gün siyahtı ertesi gün siyahlık döküldü ve normal göbek deliğine dönmüştü. Ellemesek haftalarca kurumasını bekleriz demişti doktorumuz