Selam arkadaşlar ben yine dertle geldim sizlere 😵
Kızım da b12 ve demir eksikliği cıktı doktora da takviye iğne ve ferra sanol ilacı başladı. Kullanmaya başladıktan 3 gün sonra kızım malesef bi ateşlenme yaşadı kusma ve ishal ile birlikte. Hastane ye gittik ilaç aldık şuan daha iyi fakat bir yemeyi kesti keşiş o keşiş . Ağzına lokma almıyor. Ve üstten de dişi daha doğrusu damağı şişti bariz ortada. Gerçekten kafam allak bullak çocuğum ac hissediyorum bir haftadır böyle ve gözümün önünde eriyor gözleri beynine girdi derler bizde baya morariyo gözlerinin altı zayıf düşecek diye korkuyorum tam 11bucuk aylık. Varmı böyle bir durum yaşayan bana yardım edin fikirlerinizi almak beni biraz olsun rahatlatacaktir. Tekrar iştah kazanması için ne yapabilirim .? Şimdiden teşekkürler uzun oldu helal edin hakkınızı 🧡