Sevde2511 kadın doğum doktoru emzir emzirebildiğin kadar karnındaki iyi durumda dedi aile hekimi kendini kötü hissetmezsen emzir. çocuk doktoru da emzirme karnındaki gelişmez kızının durumu iyi dedi çünkü kızım yapılı bi çocuktu 11. Ayında kestim sizin gibi 7 8 aylıktı hamile kaldığımda çok zorlanmaya başladım 12 13 aylık olana kadar da formül sütü sadece gece verdim gündüz de istemedi zaten kendisi de bıraktı beni öyle meme diye tutturmadı bende zorlamadım. Ama karnınızdaki çocuğun gelişimi iyi olmazsa önermiyorlar emzirmeyi