Merhaba kızlar bebeğim 2 ay 24 günlük sürekli olarak tırnak batması oluyor nasıl kessem de tekrarlıyor küt kestim oval kestim ikisinde de oldu. 2 ayağın baş parmağında ki ayak tırnaklarını hiç kesmedim daha yeni uzadi. Elinde sürekli oluyir orta parmağında özellikle iltihap topladı doktor antibiyok verdi (Molcef) şurup bebegim daha çok küçük antibiyotik kullanmak istemiyorum iki doktora daha danıştım onlarda antibiyotige gerek yok krem kullan dediler 3 gündür şurubu kullaniyorum devam etsem mi kreme mi geçsem çok üzülüyorum onun o minnak tırnaklarını görünce 😢 acı çekiyor bizim ufacık tirnagimiz batsa nasıl acır bunun kaç tanesi öyle hem de iltihaplı😢😥 sizce neden oluyor neden sürekli tekrarlıyor yaşayan var mı bu durumu ?
-