gulayyigit52 benm ilk bebeğim ve kızım 5 aylık ağzı çok sulanıyor bazen köpük köpük oluyor parmaklarını yiyor bide beni emerken çok sert bir şekilde ısırıyor 🤦🏻♀️ tecrübeli annelerimize sorumdur neden olur sizce sizinkiler ne zaman başladılar diş çıkarmaya
Seydameva gulayyigit52 belirtiler 3/3.5 aylıkken ortaya çıkmaya başlar ve bu diş çıkaracağız döneme kadar gider kimi 5 kimi 8 aylıkken kimi yaşından sonra 😊 ama yüksek ihtimalle diştendir ☺️
Basakasaff gulayyigit52 benim oğlumda 4 aylık olucak inanılmaz bişekilde ellerını ağzına götürüyor salyalar akıyor Bnde burda bekliyeyim🌸
Cilek_kentli gulayyigit52 Bebeğim 4 ay 26gunluk. Bizim de üst yan dişlerimiz geliyor 🙄 Damakları şişmiş. Sürekli huysuz, ağlıyor, kucak istiyor. Salyasi çok fazla akıyor. Herşeyi ağzına götürmeye çalışıyor. Çok fazla zorlanıyoruz. Bir an önce çıkar bebeğim biraz da olsun rahatlar
Yasemin89- gulayyigit52 diştendir benim kızım 5 aylıkken alt iki dişi çıktı 8 aylıkken üst iki dişi şu an 9 aylığız☺️ Ara ara ellerini ağzına götürüyor kaşınıyor büyük ihtimal.
Minik_fasulyem27 gulayyigit52 bnm kızımdada anlattığın sorunlar var daha 5incş ayına yeni girdi nedendir bnde bilmiyorum bnde bekliyim bari
[silindi] Uzmanlara göre, 3-12 ay arası ilk ön dört dişler çıkar.. mesela komşumun 4 aylık bebeği var ve Alt köşe dişler (köpek dişler) bariz görünüyor sanki yarın patlayacak gibi ama her normal şartta ilk ön dişler çıkar..
gulayyigit52 [silindi] bnm kiziminda aynı şekilde köpek dişlerinin olduğu yerler sis heran çıkacakmış gbi ve su son 3 gündür acayip huysuz
Baloglum93 gulayyigit52 en erken 3 4 ayda çıkaran bile varmış ama genelde 5 i geçtikten sonra veya 6 7 aylıkken dişler görünmeye başlıyormuş zaten diş erlerine bakarsanız beyaz beyaz İçerden görünüyordur
gulayyigit52 Baloglum93 ben 2 buçuk aylıkken çıkarmıştım annem öyle söylerdi hep o yüzden rahatsızlığım bile oldu doktor anlamamış sonra yanlış tedavi uygulamış dişimi anlamadığı için ah ben neler çekmişim çocuğum çekmesin kimsenin çocuğu çekmesin inşallah 🥰
gulayyigit52 Baloglum93 hem ağzına baktirmiyor ki zilli beyaz mi değil mi bilim 😂 bakiom mesela ne var diye hemen parmağımı kapıyor bı cokurtu gidiyor 😂😂
aysevecagla gulayyigit52 an itibarıyla diş huysuzluğunu dibine kadar yaşamış bulunuyoruz. Kızım 4ay 22 günlük çenesini gere gere acı acı ağladı bütün gün 🙄 kucağımdan da inmek istemiyor… diş konusu biraz da genetikmiş bu arada. ben 5buçuk aylıkken çıkarmışım, sanırım kızım da benimkiyle aynı dönemde çıkaracak 🤔
aysevecagla gulayyigit52 ahaha evet yukardaki yorumu okudum 😅😅😅 Bence belirtilere göre gelmesi yakındır, olabilitesi var