yavrusununannesii Sarilgimiz var doğduğundan beri 16ydi düştü 10lari gördük şimdi 5lerde geceleride hep uykusunu bölüyorum 2 saatte bi bunu 3saate çıkarsam bi sorun olur mu sarılık için
Sedaahmet yavrusununannesii bence sarılığı geçene kadar sık sık emzir. Hatta beyaz ışık aç gece yatarken. Sarılığı azalıyor deyip kendini koyverme, tekrar yükselebilir.
Nesli0504 yavrusununannesii bizim sarılığımız en son 11 di bi sonraki kontrolde doktor test istemedi vücuduna bakıp eve göndermişti sık sık emzirdim ama gece uyuduğu sürece uykusunu bölmedim Kendi uyuduğu sürece bence sizde uyandırmayabilirsiniz
Yigidom yavrusununannesii baya düşmüş zaten uyandırp emzirmene gerek yok zaten 3 saat sınra kendi kalkar acıkınca yani
1Mother1Boy yavrusununannesii Sarılığı geçmiş sayılır. Çok küçük değilse uyandirmaniza gerek açıkdıkça kendisi uyanır.
1Mother1Boy yavrusununannesii Geceleri uyandırmaya gerek yok artık kendi acıkdıkça kalkar. Uyandırırsan huzursuz olur.
Pelinnnn yavrusununannesii 5 gayet iyi … bizim 6,9 a düştü, doktor gece uyandırma o uyanıp istesin dedi öyle yapıyorum şuan
Nareem54 yavrusununannesii bizim de sarılığımız vardı 1 gece hastanede yattık ışık tedavisi gördük bol bol emzirdim götürdüğümde tahlil bilee yapmadı geçmiş sarılığı dedi doktor
Deletedmom896 yavrusununannesii artık 2 aylık çok zor yükselir gündüz telafi edersin emzirmeyi uykusunu bozma artık çünkü sağlığı için uykuya da ihtiyacı var
Admsmyrgktg yavrusununannesii uyandırmakta çok zor değil mi sarılıkta? Biz 10 günlüğüz bizde de var emzirmem lazım ama iki saatte bile çok zor uyandırıyorum hatta düzgünce uyandırıp emziremiyorum nasıl geçecek bilmiyorum
yavrusununannesii Admsmyrgktg önceden daha zordu zorla siringayla veriyrdm simdi uyusada aliyor biraz memeyi